Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Wsparcie Biznesu

Blisko połowa Polaków uważa, że sytuacja mieszkaniowa w kraju zmierza w dobrym kierunku.
Ponad jedna trzecia Polaków odwiedza bank co najmniej raz w miesiącu, najczęściej po to, aby wpłacić lub wypłacić pieniądze.
Ile wydamy w tym roku na święta Bożego Narodzenia? Jakie produkty znacznie podrożeją, czyniąc w naszych portfelach spustoszenie? Skąd Polacy pozyskują dodatkowe środki na zorganizowanie rodzinnych świąt?
Co piąty konsument w Europie płaci faktury po terminie, a 3% nie płaci wcale. W Polsce, w ponad połowie przypadków, powodem opóźnienia jest po prostu zapominanie o terminie płatności
Pokolenie Y to młodzi, ambitni, ale także roszczeniowi w stosunku do pracodawcy i nie przywiązujący się do firmy, ludzie, którzy bez wahania zmieniają pracę w chwili pojawienia się lepszej propozycji
Banki obsługują już blisko 2 miliony klientów „mobile only”. W żargonie bankowym terminem tym określa się osoby, które z bankowości elektronicznej korzystają wyłącznie na urządzeniach mobilnych.
W III kwartale zatory płatnicze najmniej dotknęły przedsiębiorstwa przemysłowe, najgorszą sytuację pod tym względem miały firmy budowlane.
2 na 5 Polaków ma doświadczenia związane z zadłużeniami. Jak rysuje się sylwetka Polaka dłużnika?
Przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstw i zwiększy konkurencyjność na rynku.
61 proc. przedstawicieli sektora MŚP potwierdza, że konkurencją dla ich organizacji są zagraniczne przedsiębiorstwa.

Strony